Monday 23 February 2009

Zima... - Winter...

Zima nas atakuje ze wszystkich stron - na samochodach tony śniegu, mróz wciska się wszystkimi szczelinami, biało jest, zimno jest... w zasadzie lubię zimę i te białe, puste krajobrazy - oczywiście za miastem - ale pewnie jak każdy mam już troszkę tej Zimy dosyć. Zima wtargnęła nawet do moich scrapów - i ma się całkiem dobrze, wcale to a wcale nie nie chce mnie zostawić... o... choćby tutaj...

Zima
BIG size - tutaj
Do powstania tego scrapa - poza mrozem, zimą i moim ogólnym i znanym niektórym zamiłowaniem do ptaków skłoniła mnie fantastyczna fotografia pokazana przez Chwilkę w ramach jej zabawy na "fotograficzny luty". To była miłość od pierwszego wejrzenia! Zobaczyłam to gawronie zdjęcie - i od razu lawina pomysłów! Dziękuję bardzo, że chciałaś się nim podzielić :* Gawrony zagrały już swoją drugoplanową rolę w scrapie "Kraina bieli" o tutaj, ale są na tyle piękne, że zasługiwały absolutnie na rolę główną...
What was the inspiration to create this simple layout? First of all - a heavy winter we are having now here - mounts of snow, frost and dark clouds covering the sky. Second inspiration was the photo which I saw on Chwilka's blog - and I fell in love from the first sight! She was so kind to share the photo - thank you once again! :* The last reason... I simply love birds as some people know:) The crows have already had their first role in that layout, but they're so pretty I just had to show the whole picture. The layout is as simple as the winter landscape is - white and dirty white with black accents on it. and that's all:)
Scrap jest tak prosty, jak prosty jest zimowy krajobraz - jeden papier, kilka czarnych akcentów, kilka śnieżynek ze Scrapińca, krótki tekst, pochodzący z najbardziej zimowej piosenki jaką znam.Jej słowa napisał dawno temu mój ulubiony szkot, Robert Burns. Oni sporo wiedzą o zimie :) To jest oryginał - piękny... a to polskie tłumaczenie:
The poem I've used is a polish translation of the Robert Burns song - the most cold and winter one I know. You can find it here.
Wichura przestwór szarpie, rwie
Na niebie chmury wzdyma
Z poświstem, z rykiem dmie i dmie
Zima na świecie, zima.
Mam wcześnie wstawać? - Ależ skąd!
Na samą myśl się zżymam.
Gdy wzgórza w bieli śniegu śpią
Zima na świecie, zima.
Ćwierkanie ptaków w głogach brzmi
ich loty mróz powstrzymał.
Noc wchłania w siebie krótkie dni.
Zima na świecie, zima...

I tym zimowym akcentem przypominam, że dobiega do końca konkurs "Kraina bieli" na Craftowie... dziś ostatni dzwonek dla spóźnionych :)
p.s. Tores uświadomiła mnie- dziecku z miasta, że to nie Wrony tylko GAwrony... więc się poprawiłam :*

21 comments:

Zielonooka said...

świetne!

Tores- said...

Piękny skrap i niezmiennie zachwyca mnie pomysł upychania drobnych koralików w różnych ciekawych miejscach ;)
A w ramach uwagi technicznej - to są gawrony, a nie wrony :)

Agato.Art said...

świetny scrap:)jak zwykle:)
nie lubię zimy;(i mam szczerze jej dosyć,ale gawrony świetnie prezentują się na tle białego puchu i cekin:)

Kropelka said...

Prosty scrap ale jaki piekny!
:-)
Co do gawronow i wron-tez bym nie wiedziala :-) :d

Unknown said...

ostatnio wszędzie ptaki ;-) Skrap jak zwykle piękny

Nowalinka said...

Superowy, te czarne ptaki na białym śniegu...i znowu niedużo dodatków a jaki efekt!! :)

Anna-Maria said...

baaaaaaaaaaaaaardzo podoba mi się ten scrap! fantastyczny! no ipodziwiam oscrapowane zdjęcie... tez mam kilka takich które lubie, ale mnie zawsze szkoda zachodu na zdjęcia, na ktorych nie ma ludzi... a Ty udowodnilas że jednak nie powinnam żałować pracy i materiałów :)
piekny, nastrojowy, klimatyczny... doskonaly i prawdziwie zimowy.

ola smith said...

Piękny, piękny scrap! Fantastyczne zdjęcie, LO trafiony w punkt!

nataly said...

powaliłaś mnie tym scrapem. jest świetny, bo prosty, wszystko ze sobą współgra.. no i to zdjęcie. :)

pozdrawiam! :*

Carol Q said...

a very clever layout Finn. i love all the white space

BETIK said...

Świetne zdjęcie Chwilki cudnie oscrapowane przez Ciebie! Twoje ręce znowu wyczarowały coś co zachwyca...:))

MOLLIK said...

piękny scrap! ptaki wygldają jak stemple! :)

gulka said...

zdjęcie chwilki superowe, już wcześniej widziałam, a Twój scrap jeszcze podkreślił jego urok, cudny :)

tymonsyl said...

Całkowicie rozumiem Twoją słabość do tego zdjęcia- też jestem w nim zakochana:) Scrap- perfekcyjnie piękny!

ulkasan said...

świetny!! naprawdę zimowy :)

AgnieszkaAnna said...

Twoje ostatnie zimowe skrapy są magiczne
piękne

albumyslubne said...

Robi na mnie wielkie wrażenie swoją prostotą. Piękny!

Bea said...

Racja absolutna, fota, ptaki - nadają się i ZASŁUGUJĄ na piękną oprawę, a Twoja, to już w ogóle OSIEM! :)

Anonymous said...

Świetny! Fantastycznie ocieplony delikatnym kolorkiem.
Bardzo mi się tu wszystko podoba.

Nela5 said...

niesamowity !!!
jest prosty -ale przy tym magiczny

ptaszyska na fotce suuper !!!

chwilka13 said...

łał! ale odjazdowy scrap! cudnie się "zaopiekowałaś" tymi gawronami!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...