Wednesday 18 February 2009

Beagle Ira - Ira the beagle

Wczoraj był Światowy Dzień Kota - takie echo rozeszło się po blogach i można było popatrzeć na śliczne kocie pysie. Dzisiaj akurat wypadło, że psy kontratakują - a konkretnie kontratakuje moje łaciate tornado, słodziak i aligator w jednym, Biglówna Ira, zwana potocznie Irychem:)
Yesterday was a cat's Day, so today the dogs are in attack - well, maybe not all, but my sweet and crazy beagle Ira for sure:)

Ira - scraplotek:)

Kto ma beagle, ten wie, że dobre zdjęcie można zrobić im w zasadzie tylko wtedy, kiedy śpią... Ira już co prawda jest już dorosłą psią damą i zdecydowanie czas największych szaleństw ma już za sobą, ale nieustannie potrafi nas czymś zaskakiwać i nigdy nie możemy być pewni dnia ani godziny...tak tak, to łaciate stworzenie o oczach kota ze Shreka ma naprawdę nietypowe pomysły... wczoraj znalazłam w jej posłaniu ścierkę do naczyń i mój kłębek fioletowej włóczki scrapowej...
Jedno jest pewnie - nie sposób się z nią nudzić :)
If you know beagles you know that it's almost impossible to take a good photo of them - maybe only when they sleep. Ira is a 3 year old lady now, the most insane years are behind her, but still she can make us a surprise becouse of her a bit strange or crazy ideas... naughty but nice, they say :)
Scrap powstał według wytycznych scraplotka na ten tydzień z forum scrappassion - elementami obowiązkowymi były/ This layout is my entry for a challenge with these obligatory elements:
- drzewko :) - a tree
- piesek :) (hehe) - a dog
- tyuł na górze - u mnie część tytułu, ale jest - a title over the photo
- zawijasek - nijak mi tam nie pasował, ale mus to mus - a scroll/flourish
- folia (tutaj folia ze stempli) - some foil
- konturówka - to te dyskretne kropki ;P - contour
Papiery to mocno przeze mnie już wyeksploatowany zestaw papierów BG Mellow, dodatki to wspomniane wyżej elementy dodatkowe, kilka guzików i nitów oraz drobne szycie maszynowe.
I also used BG mellow papers, some sewings nad some buttons and eylets.
Hope you like it :)
Best wishes to you all from frosty and snowy Poland :*

Mam nadzieję, że się Wam spodoba - i psiarzom i kociarzom i nie zrzeszonym...pozdrawiam syberyjsko, bo ledwie nas widać spod tego śniegu...
Ira oczywiscie się cieszy...taa.....

10 comments:

rosaliaa said...

bomba! i ten piesek :D

Anna-Maria said...

ach piekny! Ty wiesz ze ja takie kolory lubię :) a zestaw Melow jest może często uzywany :) ale niewyświechtany kochana... jest przykładem zestawu doskonałego, dla którego każdy zawsze znajdzie zastosowanie, nie tylko jesienne!
a piesiek - uuudny, lubię takie psiaki jak nie wiem co, sma aw domu miec nie moge ze względu na alergię.

Monika Skrzypek said...

Jak pogodnie :-)
Świetnie.

gulka said...

stara dobra Finn :) Taką lubię najbardziej :)

Kropelka said...

Cudny scrap!
Swietnie spelnilas wytyczne i efekt jest cuuudny!Pewnie to tez zasluga tej modelki,urocza psina :-)

cynka- Ewa Mrozowska said...

wyszłam spod łóżka...
ale to dobrze, bo dalej zachwycać sie będę ;-)))

Zielona said...

Mimo, że nie jestem aż taką miłośniczką psów to scrap bardzo mi się spodobał :) :) Taki radosny jest :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Rewelacyjny scrap!!!
:)

Zielonooka said...

świetny scrap!

swietlicowo said...

czy w bieli, czy w czerni, czy w kolorze - scrapowanie wychodzi Ci fantastycznie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...