Friday 26 August 2011

8.10.2011 - Craftshow w Krakowie - warsztaty!

Informuję z radością, że zostałam zaproszona na Krakowskie Craftshow, które odbędzie sie 8 października 2011. Mam nadzieje, że się na nim spotkamy!

Miejsce: Klub Studencki Arka, ul. 29 Listopada 50, Kraków

Podczas tej imprezy mam do zaproponowania 2 warsztaty - mixmediowo - blejtramowy "Imagine" oraz scrapowo-mixmediowy "Inky Fingers". Zajawki poniżej - zapraszam!

Godz. 14.00:
Imagine (Wyobraź sobie…) – warsztat mixmediowo - kolażowy z wykorzystaniem elementów recyclingu oraz  mediów żelowych, gesso, kolorowych sprayów ... i nie tylko!
Chcesz stworzyć bogatą, interesującą pracę w stylu grunge i obawiasz się, że nie masz pasujących do takiej kompozycji papierów? To nie problem! Najważniejsza jest wyobraźnia: jesteśmy otoczeni rzeczami, które aż proszą się, aby zostać użyte do tworzenia! Rozejrzyj się dokładniej, a przekonasz się, że w swoim własnym domu możesz natrafić na prawdziwe „skarby”. Pamiętaj, że w tworzeniu nie ma żadnych ograniczeń poza tymi, które narzucamy sobie sami: możesz użyć tak mało lub tak wiele elementów jak tylko zechcesz, możesz użyć mediów, farb i tuszy – i wszystkiego innego, co wpadnie Ci pod rękę... Nie obawiaj się mieszać dodatków, mediów i stylów, pozwól dojść do głosu swojej twórczej wyobraźni – to doskonała zabawa!
Podczas tego warsztatu wspólnie stworzymy mixed-mediowy kolaż na blejtramie, poznając jednocześnie właściwości moich ulubionych mediów: pasty strukturalnej, produktów kolorowych firmy Tattered Angels oraz gessa. W twórczy sposób użyjemy zarówno dodatków typowych dla scrapbookingu jak i tych, które znajdują się – często niezauważane – wokół nas. Uczestnicy dowiedzą się jak zbudować bogatą, wielowarstwową pracę, i nadać jej zdecydowany, grunge’owy charakter. Porozmawiamy także nieco o elementach kompozycji i doborze kolorystyki. Zajęcia nadają się zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych rękodzielników. Zapraszam do wspólnej zabawy!

Uczestnicy proszeni są o zabranie:
- własnych podstawowych narzędzi do cięcia (nożyk, nożyczki, mata, linijka)
- ulubione pędzelki o różnych grubościach
- kilka „znalezisk” z własnej kolekcji - szczególnie metalowych, plastikowych, pasujących do klimatów grunge i steampunk
- klej lub taśmy klejące
- oraz fotografii (optymalne będzie zdjęcie czarno-białe, wyraziste - postać, portret, element nieożywiony - nie zawierający zbyt wielu drobnych szczegółów, gdyż mogą się one zlać z resztą kompozycji). Polecam zdjęcie matowe, od fotografa - lub wysokiej jakości wydruk z drukarki na papierze fotograficznym.
- nagrzewnicy lub suszarki!
- fartucha

Czas trwania zajęć: ok. 3h
Cena: 90zł/os.

Zestaw warsztatowy wliczony w cenę. Pracę (na blejtramie) wykonaną podczas zajęć uczestnicy zabierają do domów.
Ilość miejsc: 15, dostępne:0


Godz.10.00:
Inky Fingers
  – (czyli „potuszowane paluszki”) to warsztat przeznaczony zarówno dla początkujących jak i zaawansowanych rękodzielników. W trakcie zajęć wprowadzone będą elementy sprayowania, stemplowania, używania masek oraz transferowania.
Chcielibyście, aby wasze prace, były naprawdę niepowtarzalne? Standardowe dodatki rękodzielnicze to dla Was „za mało”? A może macie ochotę spróbować czegoś innego, niż tradycyjny, papierowy scrapbooking?
Podczas tego warsztatu mam nadzieję zainspirować i pokazać kilka pomysłów na efektowne, interesujące prace opierające się w zasadzie na jednym papierze... naprawdę nie potrzeba wiele więcej!  Na praktycznie gładkim tle można stworzyć swoje własne, unikalne wzory, zaplanować cały scrap krok po kroku i na dodatek doskonale się bawić eksperymentując z tuszami, sprayami i stemplami: możliwości ich użycia są ogromne!
Podczas zajęć będziemy tworzyć 2 dość prace ( w formacie 30x30 cm) z wykorzystaniem technik najbardziej przeze mnie ulubionych: maskowania, sprayowania, „rozlewania” oraz wielowarstwowego stemplowania. Powiemy nieco o projektowaniu i kompozycji prac, obejrzymy kilka gotowych „inspiracji” oraz przede wszystkim poeksperymentujemy z produktami znanych światowych firm (miedzy Glimmer Mist i Chalkboard Glimmer Mist od Tattered Angels). Podpowiem jak w kreatywny sposób można stworzyć  własne dodatki – przy użyciu prostych, dostępnych elementów oraz jak w kreatywny sposób użyć „sticky back canvas” czyli samoprzylepnego płótna, idealnego między innymi do prostych transferów.
Pozwól sobie na trochę kolorowego, tuszowego szaleństwa – stwórz razem z nami niezobowiązujące, a przy tym emocjonalne, ekspresyjne prace – i nie bój się ubrudzić palców... to najlepsza część zabawy!

Uczestnicy proszeni są o zabranie:
- własnych podstawowych narzędzi do cięcia (nożyk, nożyczki, mata, linijka)
- czarny cienkopis - najlepiej permanentny
- klej lub taśmy klejące
- do tuszowania - ( gąbka i czarny tusz)
- ulubione stemple - zwłaszcza takie, które tworzą ładne "tło" ( nie konieczne - na zajęciach będą dostępne)
- ulubiony tusz do stemplowania - odcienie czerwieni, rudości, brązu, czerń (opcjonalnie)
- oraz fotografii (optymalne będzie zdjęcie czarno-białe, wyraziste - postać, portret, element nieożywiony - nie zawierający zbyt wielu drobnych szczegółów, gdyż mogą się one zlać z resztą kompozycji). Polecam zdjęcie matowe, od fotografa - lub wysokiej jakości wydruk z drukarki na papierze fotograficznym.
- bardzo mile widziana nagrzewnica lub suszarka!
- fartuch

Czas trwania warsztatu:ok 3h
Cena: 80 zł/os
Zestaw warsztatowy wliczony w cenę. Obydwie prace wykonane podczas zajęć uczestnicy zabierają do domów.
Ilość miejsc: 15, dostępne:1


Ilość miejsc na każdym zajęciu jest ograniczona - decyduje kolejność zapisów i wpłat na konto.
kontakt: tworzysko@gmail.com


Uwaga! Przy jednoczesnym zapisaniu się na 2 warsztaty - rabat w wysokości 10 zł :)


Sponsorzy warsztatów, które prowadzę to sklepy: Scrapki.pl oraz Scrapiniec.  


23 comments:

Catherine SIWCZAK said...

I am sooooo jealous !!!!! I want to be there with you in Cracovie !!!!! :-(

chwilka13 said...

jupi jupi :) to ja się zgłaszam na oba :)

Aida Domisiewicz said...

Ja się zgłaszam w takim razie na "Inky Fingers" - może w końcu uda mi się wziąć udział w Twoich warsztatach, wcześniej albo nie było już miejsc, a w Lubinie warsztaty odwołano:) Bardzo się cieszę:)

Rae said...

Super, że będziesz... szkoda tylko, że nie będę mogła się ruszyć na tak długo, zastepstwa brak niestety :/

Edyta said...

To ja też się zgłaszam. Na oba :)

Rydia said...

Juuuuuuuuuuupppppppppppiiiiiiiiiii Nie odpuszczę sobie takiej przyjemności i na oba się piszę :)
Mail już poszedł ;)

truskawkaM said...

:):):)
ja poproszę o miejsce na "imagine"

Nordstjerna said...

Zgłaszam dwie osoby na "Imagine" - ja i Ania-Offca (http://kreatywna-offczarnia.blogspot.com/), która się aktualnie urlopuje bez dostępu do neta.

finnabair said...

Super, dzięki - czekam jeszcze na kontakt mailowy do was!

brydzia58 said...

ja też poproszę o wpisanie mnie na obydwie listy :)

Nordstjerna said...

Maila z potwierdzeniem wysłałam :)

rosaliaa said...

ja też się piszę :) na Imagine :)

Ewik21 said...

potwierdzam swoje wcześniejsze e-mailowe zgłoszenie . Jak mnie łapki świerzbią!!!! A do października tak długoooo....

Ewik21 said...

oczywiście sierota nie dopisałam, że na obie listy warsztatowe!!

zosiurkowamuma said...

o rany! czy są jeszcze miejsca? ja się zgłaszam na "inky fingers" :)

Lakuna said...

wiem, że jest już po terminie, ale czy są jeszcze miejsca na warsztatach?? jestem zdesperowana, by przyjechać z Gdańska na obydwa.

finnabair said...

Witam - nie jest jeszcze po terminie,, zapisy trwają takę we wrześniu - podałam termin 26. września :)

Kasia K. said...

Na to czekałam!!! Proszę mnie wpisać na listę :)))

Kasia K. said...

Aha - na obydwa poproszę :)

justi said...

hej
proszę o wciągnięcie mnie na listę uczestników warsztatów Inky Fingers.
dziękuje :)

Arte Banale said...

Czy na IMAGINE jeszcze są miejsca??? Jak tak to bardzo proszę mnie zapisać:)

Aida Domisiewicz said...

Ja jednak tez na oba poproszę:) Jak szaleć to szaleć!

Żulkowa mama said...

Zglaszam swój udział w warsztatach inky fingers, zaraz wyśle maila pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...