Thursday 15 September 2011

Artystka z journala - An artist from the journal

W tym miesiącu grono projektantek sklepu Scrapki.pl zmierzyło się z niełatwym moim zdaniem - tagiem autorstwa Enczy. Mnie zachwycił jego klimat i nietypowa, inspirująca kolorystyka - spróbowałam oddać to wszystko na stronach w journala Timboctou, który w tym tygodniu wpadł w moje ręce.
Tematem, który podała Tim była luźna historia życia pewnej artystki ze spalonego teatru... poszłam tym tropem... i powstał następujący wpis:
This month with my friends from Scrapki.pl Design Team we had an neasy chalenge - to lift beautiful tag made by Encza. I was delighted and inspird with beautiful, ncommon color scheme - that's why I tried to made my own version on the two pages of Timbuctou's journal. She asked us to tell the story of an artist...

Journal Timboctou - artystka ze spalonego teatru
text:
the Artist is a common person, living everyday life, which is often filled with worries. One of us. She doesn't stand out. But if the artists can create, there has to be a difference. Why?

tu można zobaczyć powiększenie - big photo here

A tutaj jeszcze mam kilka detali - pobawiłam się mediami Tattered Angels, koronkami i Resist Canvas Primy - seria Romantique. Całość powstała na bazie ze starej encyklopedii francuskiej.
Here are more details - I used my favorite Tattered Angels paints, lace and Resist Canvas from Prima - Romantique collection. The base are old french book pages.



 Zapraszam wszystkich do podjęcia wyzwania i spróbowaniu swoich sił w lifcie taga Enczy - nagrody czekają! Nasze prace zobaczycie pod tym linkiem, an blogu wyzwanowym Scrapki.pl. 
I'd love to see yo joining the challenge  - come on the Scrapki wyzwaniowo blog and try to lift Encza's tag. The prize is waiting for you together with our inspirations - here! :)

15 comments:

JaMajka said...

Miam mniam :) Cuuuuudo, te kolory... I te fragmenty gipiury - całość robi piorunujące wrażenie...

Oleander said...

Moje kolory...super

Encza said...

Wyszło cudnie!!! Niesamowity klimat - mój tag się chowa:)Pozdrawiam:)

finnabair said...

Dzięk serdeczne...a widzisz Enczo kochana, mnie się bardziej podoba tag...:)

Guriana said...

sprytny lift Kochana!!...jak zawsze siedzę i wzdycham:))

corinne de france MARCH said...

splendide ^^

Tusia Lech said...

Przepiękny lift! Jak zwykle w 100% Finnowy! :*

basiasz80 said...

poprostu super !

anai said...

świetna interpretacja :) pięknie nawiązałaś do liftowanej pracy, a jednocześnie zrobiłaś jak zwykle po swojemu :) super!

Anonymous said...

Klimatyczny =]
Tylko patrzeć i zachwycać się =]

Catherine SIWCZAK said...

oh this is fabulous ! I love this blue !!!!

Rae Cooper said...

WOW this is awesome! Loving all the details ~ you blow me away!!!

Joanna Oborska said...

Genialny wpis! Najlepsze jest to, że jako wpis zupełnie taga nie przypomina a jednak jest podobny ;) Jesteś wielka, Finn! :)

pinkalishious said...

your work is gorgeous i think im inlove!!!

Magdalena Ignacak said...

Podziwiam !
Jestem tu co dzień !
Wszystko jest takie piękne...
Pozdrawiam ;*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...