Monday 18 October 2010

Z kwiatka na kwiatek :)

:) Dzisiaj zacznę prosto z mostu, od zanęcania:)
Chcecie wygrać kwiatową nagrodę o łącznej wartości 107 zł?
Pobawcie się z nami w blog hop candy!

Zasady są proste: zacznij swoją wycieczkę po blogach od sklepu scrapki.pl - fundatora nagrody. Odwiedzając zgodnie ze wskazówkami blogi grupy projektowej zbierzesz słowa, z których powstanie hasło. Zostaw na każdym z blogów swój komentarz - ślad po swojej obecności!
Gdy zakończysz wędrówkę, dołącz do grona obserwujących bloga sklepu Scrapki.pl a w komentarzach podaj całe hasło - jeśli będzie poprawne, weźmiesz udział w losowaniu kwiatowej nagrody :)
...
Moja kwiatowa inspiracja dla Was jest spokojna, stonowana. wręcz wyprana z kolorów -ale tylko na pierwszy rzut oka! Na jasnym tle znajdziecie przepięknie kontrastowe papiery 7 Gypsies z serii Paddington, które posłużyły mi także jako baza do wycięcia części kwiatowych kształtów (wykrojnik Tima Holtza - Tattered Florals), ale też dyskretne akcenty w kolorze żółtym i kremowym. W tle pracy użyłam maskę z nowej serii Prima Marketing oraz mój mocno naduzywany tusz Distress Black Soot. Kompozycję dopełniają taśmy papierowe Tima H., metalowe ćwieki, garść materiałowych kwiatków oraz oczywiscie szycie maszynowe.
Wszystko to razem wzięte, stało się dość udaną oprawą dla bardzo lubianego przeze mnie zdjęcia mojej rodzicielki :) Ślicznie na nim wygląda :*

1975
duża fotka - big photo

Kilka detali:


To cóż, skaczemy?
Następnym blogiem do odwiedzenia jest strona niesamowitej Karoli:)
Moja cześć hasła brzmi: TO TE
Pamiętaj - zostaw swój komentarz pod tym postem!
Powodzenia - i miłej zabawy!!!
A na koniec zanęcę jeszcze zdjęciem nagrody... a co!

Ściskam!!!

127 comments:

Tusia Lech said...

Piękny, piękny, piękny :*

Dawid Trzepizor said...

Piękna karteczka :) Przepięknie skomponowana :)

Agata Travelling backpack said...

Scrap pierwsza klasa! Jestem pod dużym wrażeniem!!

PS Dziękuję za kolejną część hasła! :)

Ania Komenda said...

Skrap przepiękny w specyficznym klimacie. Bardzo mi się podoba.

pinki_ak said...

łaaał piekna praca!!!
hasło zapisałam lece po następne!!
pozdrawiam

Alexandra said...

Cudny scrap :)
Kolejne słowo zebrane :)

Barbara said...

świetna praca...bardzo podoba mi się uzycie okrojonej palety barw,to ja lecę do Karoli :)

Kayla said...

Świetna praca!

nirshya.dwbh said...

Śliczny scrap, podziwiam Twoją lekkość i swobodę w tworzeniu, niby niewiele kolorów a takie bogactwo!

Habka said...

Podziwiam Twoją twórczość, jesteś rewelacyjna!

Funiaa said...

Piękne ale to chyba mało powiedziane !!!. Twoje prace zawsze mi się baaaardzo podobały i podobają. A ja skacze dalej :)

Kasia said...

Jestem pierwsza w kolejce po cudowne kwiatki :)

brydzia58 said...

piękna praca

Katarina said...

Scrap uroczy, a zdjęcie rzeczywiście bardzo udane :) Biegnę dalej w poszukiwaniu następnego hasła :)

Anonymous said...

piękna praca:))

Aluna said...

Nie umiem robić skrapów, dlatego podziwiam te osoby, którym wychodzą takie piękne. Pozdrawiam :)

asica.p said...

piękne zdjęcie w cudnej oprawie:)
bawię się z Wami:)

Artnova said...

Rewelacyjna praca! No i te detale- cudo!

Ewa said...

Piękna- taka stonowana. Dzięki za koleją część hasła :)

Aszczka said...

Świetny scrap - jak i pozostałe Twoje prace, które podziwiam ;-)

anai said...

piękna sepia wyszła Ci na tym scrapie! kolorystyka dopasowana do zdjęcia idealnie. podziwiam :)

fejferek said...

Piękna praca :) jak skończę skakać po blogach, to powrócę by dokładnie podziwiać :)

Anonymous said...

aga730

Piękna praca :)

truskawkaM said...

uwielbiam Twoje LO :) REWELACJA.

PiAnka said...

Praca cudna, delikatna, romantyczna i tajemnicza. A ja biegne dalej :-)

Anonymous said...

cudna praca! ach!

Caro-ART said...

Piękne kwiatki ;) ten scrap jest uroczy

jelonkaa - Ilona Wolnik said...

Zgłaszam się :o)

Natka said...

To te kwiatki chciałabym otrzymać i dlatego lecę dalej! A scrap naprawdę świetny!

Katrina said...

Niesamowicie delikatna, subtelna praca, przy jednoczesnym zachowaniu Twojego rozpoznawalnego stylu. :)

No i te kwiatki takie cudowne - ślicznie się prezentują na zbliżeniach. ;)

nayanka said...

Byłam, podziwiałam :) Idę dalej...

madebyviva said...

wow - cudny scrap!

Monika Januszewska-Rosik said...

Śliczne kolory, bardzo klimatyczny scrap! :)
Coraz bardziej podoba mi się ta zabawa :))

Karola Witczak said...

Aniu, śliczny, romantyczny scrap, pięknie oprawiłaś to wyjątkowe zdjęcie! Uściski ślę!

Zuza said...

Bardzo mi się podoba, jak zawsze zresztą :)

kathie said...

Fabulous layout! Your mother is so pretty.

BETIK said...

Zachwycająca praca!!

Anonymous said...

This page is magnificent as well as the woman on the photo. I am dazzled by so much creativity, each of your realizations are sublime.
corinne de france

renataa25 said...

Bardzo piekna praca:)

Ilona Zbieg said...

skaczemy skaczemy :)

:)

Karmeleiro said...

niesamowicie wygląda ta praca w takich kolorach. Przepiękne!

jostek said...

czuję się zanęcona:)
super praca
Pozdarwiam

Niezapominajka said...

Absolutnie piękny scrap! Kocham takie zestawienie kolorów. Cudowna praca!
Dziękuję za kolejną część hasełka i biegnę po następne;)

ArtMagda said...

BAWIE SIE I JA :)

agi_78 said...

Slowa do hasla juz zapisalam :) A praca jest cudowna :)

MeridaZielona w Krainie Książek said...

scrap boski jak zawsze

Olga Heldwein said...

jak ten kangur skacze i skacze :D praca bardzo fajna chyba najbardziej lubię twoje prace w takim właśnie klimacie :D

zabajona said...

dokładnie :) z kwiatka na kwiatek :) praca świetna! najbardziej podoba mi się kolorystyka. Pozdrawiam!!

Ewa said...

:) idę dalej :)

Izzie said...

Nostalgicznie, podoba mi się :)

Ingrid said...

Aniu fantastyczny scrap!!! Rewelacja!!!
kolejne słowa zbieram i ruszam dalej ;)
Pozdrawiam

KOLOROWY ptak said...

Klimatyczny na maksa scrap! Dosłownie wszystkie elementy mnie w nim urzekły - tonacja kolorystyczna, układ, dodatki - można się w nim zatracić...

Pasjoneria said...

Przepiękny, taki w Twoim stylu jeśli chodzi o kolorystykę. Niby mroczny, a jakże delikatny...nie mogę się napatrzeć

Zussska said...

Czery mery kotki cztery

Enthia said...

Boski scrap - piękna kolorystyka.

Molly said...

scrap oszałamiająco piękny ;)) zresztą ja w ogóle jestem zakochana w Twoich pracach ;]

Kreatywna Blondynka said...

Przepiękny ! Po prostu rewelka !

Gonek said...

Jak zwykle... :-)

JASPISOWA said...

Elegansssko! :)

Pozdrawiam!

barbaratoja said...

Podziwiam pomysłowość scraperek;-)

Unknown said...

Cudnie! hihih mam 3 hasło :D

Anonymous said...

Ewa
oooo,dokładnie takie zestawienie kolorów jakie lubię-śliczne!

Wiśnia said...

po prostu cudna!!! hop trzeci zaliczony

Berberis said...

piękny scrap!!!!! śliczne dodatki, piękne zdjęcie :)

i....skaczę dalej :)

Kasia G. said...

cudny! mistrzostwo:))

Huma said...

Ach, zauroczył mnie ten scrap, jest cudny!!! Jesteś bardzo podobna do Rodzicielki, w pierwszej chwili myślałam, że to Ty jesteś na fotografii;)

Unknown said...

Nęcisz nęcisz ta nagrodą. A scrap piękny. Jeszcze w takich kolorach piękniejszego nie widzialam ;o))

pyzaczu said...

Praca delikatna, ale ma w sobie to coś. Bardzo stylowa.

justi said...

cudna praca i swietna zabawa!!!

Rybiooka said...

No to hop

Unknown said...

stronka jest fantastyczna, wierna Tobie jak zwykle, po prostu wspaniala
a do tego najlepszy rocznik na swiecie, 1975 i w dodatku 18 pazdziernika, czyli moje urodziny, czego wiecej,
oprocz blekitnego nieba, nic mi dzisiaj nie potrzeba :)

Gosia said...

Niesamowity scrap!!!!
Hop

IWA said...

No proszę, i czarno-białe kwiaty mogą być kwitnące i wiosenne...

Unknown said...

cudna kompozycja

shiraja said...

w stonowanych kolorkach bardzo ładnie wyszło. Pozdrawiam.
Ps Zabawa super:)

Daria tworzy said...

fajna praca, ciekawą zabawę wymyśliłyście :)

Ewik21 said...

Twoje scrapy są dla mnie niedoścignionym ideałem ....

Magi said...

Śliczny :)

dagala said...

fajna praca, taka klimatyczna. biegnę szukać innych kwiatków. pozdrowionka;)

Aurelia said...

Piękne !

Letike said...

Bardzo klimatyczna praca, zauroczyła mnie swoją delikatnością

Jules said...

oh wow.... just stunning finn - i've so missed you in the colour room! :))) x

hania739 said...

Scrapek jest przeuroczy i bardzo subtelny :))

Anna Zaprzelska said...

Spodziewałam się, że u Ciebie będzie inaczej - jest pięknie!

rafija said...

świetny scrap:)
rodzicielka rzeczywoście wyszła uroczo :)
pozdrawiam i zobaczę co dalej...
tautaże, kwiaty...???

malflu said...

Nostalgicznie i cudownie

Unknown said...

Naprawdę cudna praca.
Pozdrawiam i pędę dalej

izunika said...

Intrygujący.

Edyta said...

Piękna praca. Ogromnie podoba mi się jaj kolorystyka.

Merrymaking said...

Cudnie! Z jednej strony sporo kwiatków i guziczków, ale scrap wcale nie sprawia wrażenia przepakowanego. Nie wiem, jak Ty to robisz :)

Karola said...

Piękny scrap!

joyanna said...

Hop, hop, hop

calinka said...

Cudowne ,pozdrawiam

ewkaka19 said...

Śliczne =)

Fabryka Spokoju said...

Jakie cudo... Chętnie powiesiłabym takie LO na swojej ścianie, choć ja nie mam ani takiego pięknego swojego zdjęcia, ani takich LOsów nie potrafię kleić! Cóż... Pozdrawiam! :)

Kamilcia_W said...

Choć naparstek Twojego talentu bym chciała, podziwiam prace z opadającą szczęką i chylę czoła.
Pozdrawiam i dziękuję za kolejne słowa ;)

Anonymous said...

Jesteś mistrzynią jeżeli chodzi o LO - obłędnie piękne :)

ważka said...

niesamowite ile da sie zrobić w tak stonowanych barwach... lubię prace nie krzyczące kolorem

Karolina Bajek said...

uwielbiam go, przepiekny jest!!!

Alosha said...

Super zabawa :).
Piękna praca, uwielbiam czarno-białe zdjęcia zdobione innymi kolorami. Tylko brakuje mi czegoś na środeczku ;).
Pozdrawiam!

Alosha said...

Super zabawa!
Śliczne LO! Czarno-białe zdjęcia-mmmm :).
Pozdrawiam!

Anonymous said...

Piękna kompozycja i kolory ...
pozdrawiam

raeszka said...

Zrobiłaś piękną pracę :).
Mam już trzecie słowo :).

dorbry said...

Śliczna, nostalgiczna kompozycja.

OriBella said...

Piękna kobieta w pięknej oprawie, bardzo mi się podoba ten scrap, baaardzo:)

pijana_wiatrem said...

Cudna, naprawdę cudan praca :)

Samborka said...

Pięknie dobrane kolory.

Mona said...

Śliczna praca! :)

Paulana said...

świetna praca

G-a said...

fajny ten scrap!

hela-maria pipień [sadowska] said...

Jak każda Twoja praca i ta ma w sobie coś z czarodziejskich klimatów.

Żyrafka said...

Ciekawy, kolory super...

Colorina said...

świetna klimatyczna praca:)

Kardamonowa said...

Podoba mi się Twoja twórczość!

Nitka said...

No masz, scrap piękny i rodzicielka też:)

fusiafscrapping said...

Bardzo elegancki scrap. Podoba mi się :)

Izoldka17 said...

Świetny scrap!!
Pędzę dalej w poszukiwaniu hasła :)
Pozdrawiam,
http://kreatywnykacik.blox.pl/html

Sija said...

Scrap jest prze-pięk-ny! Te taśmy już mnie od dawna intrygują, szkoda że nie można ich kupować pojedynczo, tylko w zestawach :/

Asiiad said...

śliczny scrap - jestem zauroczona

helksa said...

Bardzo ładnie :). to i ja ustawiam się w kolejce.

E L A s t y c z n a said...

Ale pięknie...
Pozdrawiam :)

Anae said...

piekna kartka

dul said...

Przepiękny scrap.

Joasia* said...

Jak zawsze scrap świetny!

Cookie said...

hop :)
pozdrawiam

Bea said...

niesamowite foto i swienie twymi rączkami podkreślone!

Julia Cotrim said...

Hi Finnabair when you have a litte time just stop by in our blog http://cafedoscrap.blogspot.com.
We are very happy to have you featured this week.
Hugs,
Julia and Maria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...