Sunday 31 October 2010

Uważaj na paluszki! - Watch your fingers!

Czai się w zakamarku, nęcąc i kusząc. Doskonale wpasowuje się w półcień, przysłaniając się skromnie błoniastymi skrzydełkami. Czeka. Cierpliwie czeka...
... a potem atakuje  znienacka, łamie i dusi. To jej natura - jest urodzonym drapieżnikiem.

 It crouches and prowls in the dark corner, luring and tempting. It hides in the mid-shade perfectly, covering itself modestly with its dragonfly wings. It waits patiently...
... and then it attacks rapidly, crushing and suffocating its prey. It is its nature - it is a natural born predator.

Pułapka - a trap

Pułapka - a trap

  Zapewniam - pomimo moich działań i ton elementów - ona nadal działa! (Sprawdzałam - i nie polecam!)
I can assure  you that the trap is still working deppite the tons of mediums and other stuff I put on it. I checked - and  my advise is to keep out from it!
A tutaj kilka błoniasto - strukturalnych detali.

Here are some structural, winged details:



Pułapka na szczury została kupiona jeszcze podczas wyprawy wakacyjnej do Słowenii, ponad rok temu. Czekała na swoją kolej, choć od początku byłam pewna, że "coś" musi się z nią wydarzyć - gdzieś w głowie cały czas tkwiła mi dawna praca pułapkowa Agnieszki-Anny.
"Zastawiłam" ją w pewnym konkretnym celu - i ofiara, ku mojej radości, się złapała :)
Idealnie też wpasowała się w halloweenowe wyzwanie na Craft-Imaginarium :)

This rat trap was bought over a year ago, on the flea marekt in Slovenia. I knew that "somthing is going to happen" with it especilly I still remember Agnieszka-Anna trap creation.
I've put it to catch someone very special - and it worked!

Z mrrrrrocznym pozdrowieniem !!!

24 comments:

KOLOROWY ptak said...

Drapieżnik niezwykle urodziwy i bogato przystrojony :) Genialna praca!

Tusia Lech said...

Ależ ma klimat!!!

Nowalinka said...

Jest niesamowita, dopracowana, te skrzydła z błonka mrrrr... :)
Mam słabość do takich pułapek, ja swoje dwie na myszki kiedyś "zdekupażowałam" ;)

agnieszka said...

masz nieogranizconą wyobraźnie !!!! jesteś NIESAMOWITA !!!!!

druga szesnaście said...

istna femme fatale. niebezpieczne piękno.
niesamowita...

Lena Wz said...

Zbieram się spod stołu :-) CZAD!!!! Brak mi słów na wyrażenie zachwytu!

JaMajka said...

Przepiękna :) Drapieżna, ale jakby słodka, czekoladowa... Takie kuszące niebezpieczeństwo :)

shiraja said...

twoje prace są niezwykłe i jedyne w swoim rodzaju. :)
Zbieram szczenę z podłogi ;)

Anniko said...

brak słów żeby wyrazić jak cudne są Twoje prace! a ta to już w ogóle :)

Mała Mi Buka said...

Brrr pamiętam, jak z naszego ogródkowego sklepiku wykupywałam wszystkie, żeby mój dziadek w altance ich nie zastawiał, a potem wyrzucałam. Były śmiesznie tanie, a dziadek zawsze się dziwił, że ich nie ma... Kto by pomyślał, że można je było twórczo wykorzystać...

Jess said...

So beautiful project!!

Habka said...

Przepiękna - tylko tyle jestem w stanie z siebie wydusić

Kasia said...

Klimatyczna. I trochę straszna (to komplement, naprawdę). Pozdrawiam.

muriel said...

Amazing! I love it.

coco.nut said...

NIESAMOWITA!!! pomysłowa i fantastycznie ozdobiona!!!

Guriana said...

....dałabym sobie te paluszki przytrzasnąć za nią!!
odlot!!:))))

Dusia said...

mistrz!

Gosik said...

rewelacyjna!

Kasia said...

genialne!

cynka- Ewa Mrozowska said...

fantastyczna jest!!!!!
szczegóły niesamowite!!!

i mi się kiedyś pułapkę kupiło...ale teraz to do niej już śmiałości nie odnajdę ;)

Oward(e) said...

very very beautifull

Sija said...

Cudne! Chociaż dla mnie bardziej z przymrużeniem oka niż drapieżnie :)

Unknown said...

Ale cudo !!! jestem pod wrażeniem. To serce i te skrzydełka - wymowne ;)

finnabair said...

serdecznie dziękuję - cieszę się że trafia :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...