Monday 31 May 2010

Maja

Maja jest stworzeniem, którego urok osobisty i rezolutność trudno zamknąć w słowach. Czaruje każdego, kto stanie na jej drodze - a na dodatek obiektyw kocha ja miłością bezwarunkową.
To zdjęcie udało mi się cyknąć kilka miesięcy temu - i teraz doczekało się prostej, dziewczęcej oprawy. Czasem nawet mnie się zdarzy ;)
Maja is a cute little creature - sweet and charming girl, who is surely so easy to adore :) No wonder - she can put a spell on everyone, even on our camera, which loves her with all it's heart and lenses:) I took this photo several months ago and now it was time to create this simple, girly layout. Things like this happen to everyone, even me :)

Maja
duża fotka - big photo here

Scrap ten jest jednym z trzech, które wykonałam jako majowy Guest Designer dla szwedzkiego sklepu internetowego Magdas Scrapbooking. Serdecznie zapraszam do odwiedzenia go - może być ciekawą alternatywą dla zakupów w USA - oczywiscie jeśli jesteśmy w stanie przezwyciężyć barierę językową - na szczęście angielski staje się językiem coraz bardziej uniwersalnym :)
Kolejne 2 scrapki - nieco już inne w charakterze - niebawem:)
This layout is one of 3 which I made for Swedish net store - Magdas Scrapbooking as a Guest Designer in May. Be sure to visit them!
I'll post the other twoo soon - they are a bit different in style of course :)



3 comments:

Gosik said...

piękny scrap, bardzo dziewczęcy :) uroczy :)

dul said...

Piękny scrap, _strasznie_ mi się pdooba :).

aaaasssssaaaaa said...

u lala, piękny scrap i piękna księżniczka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...