Tuesday 22 March 2011

Skrapowisko w Łodzi - Babski Grunge :)

19 marca 2011 odbyło się pierwszy zlot scrapkowy w Łodzi - Skrapowisko zorganizowany przez połaczone siły dzielnych Łodzianek spod bandery sklepu Craftmania oraz krewnych i znajomych królika. Na spotkaniu pojawiła się znakomita większość polskich sklepów scrapkowych, więc okazji do wydania nieco oszczędności nie zabrakło, można też było wziąć udział w wymianach i konkursach - o tym wszystkim przeczytacie więcej na oficjalnym blogu Skrapowiska - o tutaj :)
Tak się złożyło, że jednym z punktów programu były także moje mini-warsztaty "Babski Grunge" - czyli krótkie wprowadzenie w niektóre z technik, które z upodobaniem stosuję w swoich pracach. Miałam szczęście trafić na wspaniałą, ciepłą grupę kreatywnych kobiet, które bez większych oporów rzuciły się w wir śmieciowania, tuszowania i mgiełkowania :)

Tak wyglądał początek mini-warsztatu ...


Zwijam się jak mogę ;)


Praca twórcza się rozpoczyna...


Pełna koncentracja i skupienie : * Ekipa Kamaftut-Ibisek tworzy.


Dzielimy materiały - Scrapińcowe chipboardy sprawdziły się doskonale!


Dużo kleju! Bardzo dużo kleju! :)


Mogę zerknąć? (UHK i 2:16 w akcji)


Vernon już na finiszu...


UHK zadowolona z efektu ;)


Pamiątkowe zdjęcie (prawie) wszystkich uczestniczek zajęć - teraz tylko oglądać, porównywać...


A to już moja praca warsztatowa z bliska ;)

 Pure

Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za przybycie i doskonałą wspólną zabawę. Ma nadzieję, że efekty zajęć są dla Was równie satysfakcjonujące co dla mnie. Cieszę się bardzo, że mogłam pracować z tak wspaniałymi, sympatycznymi kursantkami - i zapraszam na kolejne, większe warsztaty które planuję już niebawem. 
Wielkie uściski  podziękowania kieruję tez do silnej grupy moralnego i fizycznego wsparcia, która to pomagała mi przy tym przedsięwzięciu, sponsorów czyli Craftmanii, Scrapińca i Scrapki.pl  oraz do organizatorek, które zaprosiły mnie na tę scrapową imprezę :)

A wieczorem... wieczorem.... działo się bardzo wiele. Między innymi na nieficjalnym "after party" w ruch poszedł blejtram i zawartość naszych babskich torebek - i tak powstała poniższa praca zbiorowa, prawdziwa emanacja kobiecej natury na płótno i papier. W kolażu palce maczały: Agnieszka-Anna, Drycha, 2:16, Mamami, Tores, UHK oraz ja, Finn - o dziwo poszło nam szybko i bardzo, bardzo zgodnie! :*


Serdecznie ściskam i pozdrawiam - i jeszcze raz dziękuję za ten szalony weekend!:*

18 comments:

Kamila Pietroń said...

i nikt mnie nie zawolal do grupen foto.... nieladnie, oj nieladnie :P
dzieki za mile spedzony czas i fajne warsztaty :D

Kasia Krzymińska said...

I ja dziękuję za znakomity warsztat. Super inspiracja nadal się we mnie tli. Co ja piszę, ona bucha żywym ogniem :D

UHK Gallery said...

Warsztaty zajesuper i wszystko wogóle zajesuper.
Dziękowawszy :*

Tores- said...

Jeszcze Mamami kolażowała!
Dzięki za fotę :)

druga szesnaście said...

to była niezwykła pełnia... ;)

Finnowe warsztaty wszem i wobec wszystkim gorąco po/za-lecam!!!
zaklepuję miejsce w każdym następnym.

a z koleżanką UKH jak grzeczne jesteśmy...

Drycha said...

jeszcze, jeszcze... :D

lilavati said...

ja też zachwycona jestem! i techniką, i atmosferą i prowadzącą:) już kombinuję jak uzupełnic warsztat o media, co w moim posiadaniu tylko jeden glimer mist i zero "złomu" :)))
pozdrawiam

Beatemor said...

Looks like you had lots of fun. Really cool layouts! Have a nice day!

Bea said...

Super, że yło tak suuuper!!!!Sama miałam ochotę się dołączyć, może następnym razem czas znajdę:)

Fotek kilka mogę podkraść na blog scrapowiska?

Monia vel bobinia said...

Finn ja również dziękuję za ten wspaniały kurs - kasę już odkładam co by się przy najbliższej okazji zaopatrzyć w Glimmer Misty :)

Sagitta said...

i ja dziękuję za świetny kurs :) Chciałabym uczesniczyc w następnym ale do Warszawy mam jeszcze dalej !

Gosik said...

super relacja! mam nadzieje, że w tych kolejnych planowanych warsztatach uda mi sie wziac udzial!

Guriana said...

wiedziałam, że będę żałować ,że mnie nie było:((
i do tego jaka twórcza imprezka:))
czekam z utęsknieniem na warszawskie warsztaty:))
buziaki:)

Pampuch said...

Było mega fajnie !!!! Dawno się tak nie bawiłam. Chcę więcej !!!
Zbieram "śmieci" (nawet na ulicy), glimerki i gesso już zamówiłam i czekam niecierpliwie :)
http://pampuchowo.blogspot.com/

Tusia Lech said...

Było bosko i bosko było widzieć uczestniczki twojego warsztatu, jakie wychodziły uśmiechnięte od ucha do ucha :))

Anonymous said...

c'est avec envie que je regarde les photos de votre atelier mais heureuse pour vous ^^
votre page est magnifique
corinne de france

Sharon Fritchman said...

I wish I could come to one of your workshops!!!!!!!

sylviehavre said...

love love this page
j'adore la page
what is it "Chipboards" ""https://lh6.googleusercontent.com/-bpAatuaVXmM/TYjdT5AuroI/AAAAAAAADpA/kZuGM6XQ9LU/s1600/DSC_2396.JPG" ?????
quelle marque ?? j'adore
je suis fan fan fan
Sylvie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...