Monday 28 March 2011

Crazy Love;)

W zasadzie trudno nie czuć się ogarniętym "Crazy Love" na widok nowych papierów 7 Gypsies - Lille. Cudowna, choć wymagająca kolekcja - przynajmniej z mojego punktu widzenia :)
Wiedziona impulsem zaszalałam sobie o tak (nawet czerwona nitka się załapała ;))
I'ts really hard not to fell into "crazy love" whan you see the wonderful 7 Gypsies - Lille collection for the first time. It is just amazing, but also demending - at last for me.
Driven by the impulse, I did this a bit crazy layout (even the red twine is included ;)


 Crazy love

i kilka detali - some details:
 

Więcej o tej kolekcji i opis produktów znajdziecie na blogu Scrapki.pl - zapraszam!
Dodam jeszcze, że chipboardy, które pojawiły się na tym LOsie to nie mniej uzależniające Dusty Attic - niesamowita jakość i wspaniałe projekty :)
All the information and extras you'll find on the Scrapki.pl blog - feel invited! I only want to add that the beautiful chipboard elements are from Dusty Attic - I feel I'm becomain an addict now, because of their fabulous designs and quality...:)
See you soon!:*
To zobaczenia niebawem! :*

16 comments:

Pampuch said...

Widzę , że nie tylko ja spać nie mogę :)
Świetny LO. podobają mi się te czerwone niteczki :)
Miłej nocki ;)
http://pampuchowo.blogspot.com/

Cuchy said...

I love this collection. And with this page you have push it to a higher level.
Just beautiful

Kamila Pietroń said...

praca jak zwykle jest ekstra :D
a drut kolczasty jest wyczepisty :D

UHK Gallery said...

Oj tak, oj tak - cuudna praca...
A macanie tych cudów jeszcze czuję w końcówkach palców ;)
Poetycko, co?
:P

Blossom inch said...

gorgeous layout Finnabair! Totally love it!

Anonymous said...

incroyablement beau :-)
corinne de france

Jamie Dougherty (jaylynn) said...

I am blown away!!! This is stunning!! <3 Jamie

lilavati said...

doskonały! też rzucił mi się w oczy ten drut:)))

Catherine SIWCZAK said...

It is incredible what you manage to do with these papers. It is very hard to work with... I've made a tag yesterday but I am not convinced with my work...
Congrats
Catherine

Kristi B. said...

This has left me speechless! I'm just sitting here staring at your layout & all I can think is WOW!!!!

Guriana said...

papier cudny, ale trudny,bo bardzo bogaty...
Ty poradziłaś sobie mistrzowsko!!:))

Marianne/skorpionen said...

Amazing LO!! Love the red details!!

Kasia Udalska said...

Uwielbiam oglądać Twoje prace, niedawno spędziłam pół dnia (jak nie więcej) oglądając wszystkie Twoje scrapy, zachwycając się każdym szczegółem... Teraz chcę Ci powiedzieć: dziękuję. Bo zainspirowałaś mnie bardzo, bo sprawiłaś, że odważyłam się na pierwsze (nieśmiałe i nieudolne jeszcze, ale jednak) próby paćkania farbą akrylową, stemplowania i łączenia różnorodnych elementów na scrapie. Po tym, jak obejrzałam Twoje prace w jeden dzień stworzyłam trzy LO'sy ;) Zatem zamierzam tu zaglądać dużo, duuużo częściej, mam nadzieję, że czegoś się nauczę przez podglądanie Twoich dzieł, bo moje raczkowanie w tym temacie daje na razie dość żałosne efekty ;)

Tanya Batrak said...

WOW what an amazing page, great interpretation of this paper!

cynka- Ewa Mrozowska said...

genialnie się dzieje...
fantastyczne kolory, cieniowania
ech...

alexandra s.m. said...

Great L.O with so much depth!
Love it ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...