Thursday 28 October 2010

Pudełko kolażowe - raport :)


Było u mnie pudełko kolażowe - projekt realizowany w ramach Craft-Imaginarium.


Zostawiło u mnie to:


I zabrało:

Już poleciało dalej! Teraz śledzę i zastanawiam się czyje skarby wylosowałam...

P.S. Dziś wieczorem jedziemy na wernisaż w Domu Kultury  "Kamyk" w Pruszkowie, gdzie odbywa się XII edycja Przeglądu Sztuki Nieprofesjonalnej "Talent-Pasja-Intuicja”.
Na wystawie będzie można obejrzeć po 2-3 prace 9 osób z naszego, Mareckiego Ośrodka Kultury: batiki wykonane w mareckiej pracowni, obrazy akrylowe oraz  moje kolaże na płótnie. Bardzo jesteśmy ciekawi, jak przebiegnie ta impreza ( zawodowa, ośrodkowo-kulturowa kontrola :)). Mam nadzieję na wieczór pełen miłych wrażeń :) Więcej informacji o wydarzeniu - tutaj.




4 comments:

molla said...

Witaj,
pudełko jest u mnie jak donosiłam, a dzisiaj nastąpi oficjalne przekazanie do Eweliny, pudełko zbliża, poznam kolejną Artystkę!
Gratuluję wystawy!!

elfik said...

Wspanialej wystawy .....i czekam az pokazesz co wymodzilas z pudeleczka, ciekawam bardzo !!!

druga szesnaście said...

cytat o nie marnowaniu czasu z przyjaciółmi i gładkie serduszko to z mojego wkładu. :)
też czekam na efekty.

Argillae said...

I jakie wrażenia?
Ja w tym roku odpuściłam udział...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...