Monday 21 March 2011

Scrapbooking Convention - march 2011

12 marca 2011 miałam ogromną przyjemność wziąć udział w Scrapbooking Convention w Middelfart, organizowanym przez Scrapbookingclub.dk. Oprócz niewątpliwej przyjemności spotkania wspaniałych, ciepłych crafterek, wspólnych pogaduch i zabaway miałam też swoje bojowe zadanie: poprowadziłam 2 warsztaty z pogranicza scrapbookigu i mixmediów: "Inky Fingers" i "Imagine". Było twórczo, wesoło - i bardzo tuszowo! Poniżej mała fotorelacja :)
I was lucky to be invited  to take part in the Scrapbooking Convention in Middelfart, Denmark on 12th March 2011. It was a great honor and pleasure to meet so many warm and friendly women, who love scrabooking and have a great fun toghether. What is more - I was asked to run the classes - you can imagine how excited I was! The planning and organisation of the event was just perfect - and the classes were full of creativity, fun.... and ink :)

Wieczór przed - wspólne spotkanie i scrapowanie...
The night before - chatting and scrapping...

A tu już fragmenty warsztatów - zdjęcia powstały między innymi dzięki uprzejmości Majer i Gurli.
Na pierwszy rzut poszło "Inky Fingers"... powiem szczerze, te warsztaty mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły - poszło lepiej niż planowałam :)
And here are the classes - some of the potos are made by Majer and Gurli :*  The first one was "Inky Fingers" - I was so surprised b the final efects - even better than I expected:)


A tu już "Imagine" i walka  grandżowym blejtramem - był ekstremalnie brudząco, ale twórcze fluidy aż parowały!
And here is "Imagine"  - grungy canvas class. It was extremaly dirty, but the room was full of the good, creative fluids and excitment!


Kilka foteczek pamiątkowych z moimi super zdolnymi kursantkami :) Ja to mam szczęście :)
And some photos with my amazigly talented students... I'm so lucky to meet you :)


Serdecznie dziękuję za to wspaniałe doświadczenie - doskonale się z Wami bawiłam!Specjalne podziękowania dla Benedkite ze sklepu Unikscrap.dk - za cierpliwość i pomoc :*
Thank you so much for this wonderful experience! I had a great time with you - you gave me a lot of inspiration and the feedback I needed :) Huge thanks to Benedikte from Unikscrap.dk for her patience and huge help - you are the best!

A tu już zdjęcia z "głównej sali" - pod ścianami sklepy, a na środku stół do swobodnej prac  pogaduch. Ogrom przedsięwzięcia trochę przytłacza...
And here are all the shops and worktables for creative work and chatting. It was huge and impressive. Big wow from me :)


Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i ciepłe, domowe przyjęcie - ściskam mocno wszystkie razem i każdą z osobna! Mam nadzieję na kolejne spotkanie!
Once again -thank you for the invitation, your friendlines and hospitality - I send the warmest hugs to you all and to every single one too :) I hope to see you again soon!

I na zakończenie - praca z warsztatów. Dumna jestem, że udało m sie dokończyć. W jednej z głównych ról  grungowe zębatki i literki ze Scrapińca.
And here is the canvas I did during one of the classes - the gears and alphabets are from Scrapiniec.

Dzika - Wild

A już jutro - relacja ze Skrapowiska w Łodzi!

8 comments:

druga szesnaście said...

wild, she is. :)

podobają mi się te czarno białe zdjęcia z imprezy. nic nie odwraca uwagi od sedna sprawy i atmosfery.

jutro powiadasz... czekam w napięciu. ;)

Anonymous said...

c'est impressionnant de voir cette grande salle , votre réalisation est comme d'habitude magnifique
corinne de france

Catherine SIWCZAK said...

I wish I could be there ...
congratulations
Catherine

lilavati said...

to tylko image na potrzeby tej pracy, bo Finn to bardzo pogodna i ciepła dziewczyna:) praca świetna!
ja też czekam na Twoją relację, ja już zamieściłam post o tych wspaniałych warsztatach na Skrapowisku:)
pozdrawiam

chwilka13 said...

marzą mi się warsztaty u Ciebie, oj marzą ;)

Analia Cristina said...

stupendo lavoro,quel colore verde fa risaltare la tua foto,complimenti e un saluto dal Italy!

Gosik said...

wspaniala praca! widac ze wspomnienia niezapomniane z takiej imprezy ;)

Eva (Fister) said...

I soooo enjoyed your two workshops. They gave me so much inspiration. Hope you will come to Denmark again to teach.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...