Friday 22 October 2010

Kolorowo! - Colorfully!


Życie potrafi zaskakiwać.
Moje najwyraźniej postanowiło zaskoczyć mnie na całego - od palców u stóp do czubka głowy:)
Nigdy, naprawdę przenigdy nie podejrzewałam, że w mojej skrzynce może czekać na mnie TAKIE zaproszenie!!!
Uwierzycie? Ja? Jako jedna z sił projektowych The Color Room - międzynarodowej strony  z wyzwaniami ?! Na dodatek - kolorystycznymi??!! Finn i jej zębatki w zabawach z paletami barw- zaiste może być to ciekawe doświadczenie... bo wyzwaniem będzie dla mnie na pewno:)
Nie mogłam się nie zgodzić. Perspektywa zabawy z tyloma zdolnymi kobietami, których prace znam i których talenty bardzo szanuję, to prawdziwe scrapowy zaszczyt :) Zresztą - sprawdźcie same skład grupy projektowej: toż to naprawdę "silna grupa pod wezwaniem" :) Dodatkowo cieszy mnie bardzo, że będę - obok Karoli - drugą polską scraperką w składzie. Sporo "naszych" dziewczyn bierze udział w wyzwaniach  mam nadzieję, że oznacza to, że Polski scrap został zauważony na świecie i liczę, że jeszcze wiele przed nami :)
This time my life caught me by surprise - I couldn't believe my eyes, when I found in my mailbox THIS invitation! Me? Grungy, freaky Finn as a member of The Color Room creative team?! How come?!
Of course I couldn't say "no" - the perspective of creative fun with those talented, adorable ladies and possibility to push myself a bit further - it was like a dream coming true! What is also important for me - I'm the second polish girl, after Karola, invited to the team. There are many polish gils playing in TCR and I hope it means that polish scrapbooking were noticd in the industry and there is more coming for Poland soon:)


A poniżej - moja debiutancka praca w barwach palety TCR#29 - oczywiście po przekonstruowaniu jej na mój system postrzegania ;) Nie jestem z niej zadowolona, ale liczę, że następnym razem się poprawię!
Zapraszam do zabawy z kolorami - Color Room czeka z otwartymi drzwiami!
This is my first project - with the TCR#29 pallete, converted to be more "me" of course. I'm not satisfied with this creation though, but I hope to do better next time!
I'd love to invite you to The Color Room and maybe start playing along with us and trying yourself in TCR challenges - the door is wide open!


2010

Na zdjęciu jest oczywiście moja Babcia - Helena. Zdecydowanie jest najcierpliwszą i najwdzięczniejsza modelką w rodzinie:)
On the photo you can se my dear grandma - Helena. She is the most patient and grateful model io our family!

Materiały: Papier bazowy jasny, pasta strukturalna i spraye wodne (Glimmer Mists), gesso, materiałowe kwiaty, śmieci i  koraliki z mojej kolekcji,  guziki, taśma filmowa Tima H., elementy zegarkowe, perełki, rameczka. Wszystko razem przeszyte i wy tuszowane czarnym Distressem.
Supplies: paper base in light colour, molding paste, gesso, water sprays (Glimmer Mists), fabric flowers, Tim's film strip, watches and other stuff from my collection. All inked with black Distress and stiched on my sewing machine :)

Ściskam serdecznie!!!!
xoxoxoxoxoxooxo

17 comments:

Anonymous said...

I try to analyze your realization that already the other one arrives on your blog, it discourages me, but especially continue because you are the fantastique
corinne de france

BETIK said...

Ciebie a właściwie tego, co robisz nie można nie zauważyć, dlatego wcale nie dziwi zaproszenie do tak znamienitego grona:) Gratuluję serdecznie!

fejferek said...

Aaaa! Gratuluję! Nawet nie wiesz jak bardzo zasługiwałaś na to,żeby dołączyć do tego grona :) Cieszę się bardzo z twojego szczęścia :)

Norunn said...

This LO is just amazing! Love aaall the wonderful details! :D

rosaliaa said...

finn cieszę się z Tobą, bo kto jak kto, ale artystka tego kalibru co ty :) to nie dziwi! uwielbiam twoje prace!!

AgnieszkaAnna said...

gratki Fin :D
:*

Oliwiaen said...

Gratulacje :-)) Myślę, że Finn i jej zębatki świetnie sobie poradzą w tym kolorowym miejscu :-)

Mała Mi Buka said...

GRATULUJĘ! Cieszę się, że świat jako całość dostrzega nasze rodzime talenty, a w Tobie talent aż kipi. Obrazek cudny, ukłony dla babci :)

Solange Marques said...

Congrats Finna!!
I love your works and your style!!!

Dri Noleto said...

Congratulations on your being invited!!
Your work is fabulous!!
Best wishes!!

CorinneD. said...

congratulations!!!!!!!!
but it's normal!!
your work is so beautiful and original!!
hugs from france!
corinne

noomiy said...

Gartuluję... a scrap cudny! ;)

Tusia Lech said...

Ogromnie gratuluję!! I wiesz doskonale, co myślę :*:*

Pearl Maple said...

congratulations
love your use of colour

Birgit Koopsen said...

Congrats on the TA DT!!! Looking forward to work with you! :)

Gosik said...

piekny scrap!

Nicole Martel said...

your work is unbelievable!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...