Tuesday 13 January 2009

Wiadomości pachące nowością.. the news:)

Cóż... szczęście mnie nie opuszcza - mam sa aż dwie waidomości, które wywołują ogromniasty, szeroki od ucha do ucha usmiech na mej z lekka zmęczonej ostatnio facjacie - po wpierwsze - na Craftowie ruszył temat w całosci napisany przez gościa - Filasię, która zachęca wszystkich do dania głębokiego nura w świat kółek, kropek i groszków - zapraszam w jej imieniu, bo napracowała się dziewczyna. Oprócz wybranch prac znajdziecie tam kólkowe mapki i kółkowe wyzwanie - moze zatem kółka w dłoń? Serdecznie zapraszamy:)

Druga informacja jest pachnąca jak świeże bułeczki - dzisiaj rano na ArtyGirlz zobaczyłam w wyróżnionych pracach mój blejtram "Spojrzenia" :)))))
łiiiii........:))))))) bardzo, bardzo się ciesze i dziękuję za ten wybór!
Today I saw, that I my canvas work was published on ArtyGirlz - THANK YOU so much!!!!!

9 comments:

rudlis said...

Gratuluję wyróżnienia na Arty Girlz :)))
Już dawno wiedziałam, że Ty na to zasługujesz!
Mam nadzieję, że to nie ostatnie takie wyróżnienie ;)

aaaasssssaaaaa said...

gratuluję wyróżnienia!

karikara said...

Dostało wyróżnienie, bo bardzo dobra praca, popieram

Drycha said...

bo ty zdolna kobita jesteś :D

Unknown said...

:)

Lamarta said...

Gratulacje - i nie dziwię się, piękna, ciekawa praca! Pozdrawiam:)

Makówka- Agnieszka Sieńkowska said...

Myślałam i myślałam nad tym Twoim blejtramem... Przypominał mi coś, co lubię, ale nie wiedziałam co. Ale już mam: Tomek Budzyński!:) Drzewka, wzgórze, ogólnie klimat. Oczywiście podane po Twojemu.Gratuluję wyróżnienia:)

finnabair said...

bardzo trafne skojarzenie - bo ostatnio często mam właśnie tą muzykę w uszach - a drzewka malowane przez Budzyńskiego...cóż, urocze sa :)

Karola Witczak said...

Rewelacyjna wiadomość! Gratulki!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...