Wednesday 21 January 2009

Para buch, koła w ruch... - I've got the power...

Ostatnio wiele się u mnie dzieje - a to w pracy nowe zadania, a to drobne przetasowania zajęciowe, a to nowe pomysły - i na dodatek spory power do ich realizacji :) Na razie:) Bo za chwilkę pewnie para ze mnie zejdzie i będzie po ptakach ...
Z najciekawszych wiadomości - pochwalę się troszkę - szczęśliwym zbiegiem okoliczności złożyło się tak, że wylądowałam w Zimowym Design Teamie w nowym projekcie sklepu Simon Says Stamp - i cieszę się ogromnie, bo to mój pierwszy poważny krok na takim dalekim polu :)
A skoro Design Team to i zobowiązania...
Na początek pokażę dwa wytwory w nieco grungeowym klimacie - pierwszy to notes, którego wypełnieniem są kartki z dociętego papieru pakowego:
There've been a lot of new things in my life recently - new ideas, new projects - and even some power to do it! First of all I'd like to say that I'm a member of Simon Says Stamp Winter Design Team now - that's a great new experience for me and I'm so happy about it! Here are my first two designs - a grunge notebook and an altered calendar.

Notes Paris

drugi to kalendarz - zakupiony w Empiku paskud po liftingu zyskał zupełnie nowe oblicze:)

Altered calendar

Do obydwu użyłam stempli "Dream" firmy Simon Says Stamp oraz papieru Cosmo Cricekt Fleuriste - embossingowałam, odbijałam, tuszowałam. Dodatki to kawałek kwiatka Prima oraz drewniany kwiatek wypełniony kolorowymi koralikami...
I used the "Dream" stamps set by Simon Says Stamp and Cosmo Cricket papers - embossed, stamped, embelished with prima flower and a small wooden flower filled with little gems.
Tutaj fotka bardziej od frontu:
Na dzisiaj tyle, ale coś tam jeszcze szykuję :)

25 comments:

Anitasienudzi2 said...

i co mogę -obślinić tylko monitor!!!cudowne, takie mchem porośnięte :P

Drycha said...

szykuj, szykuj, czekam na więcej ;)

elka said...

Nio i pięknie

Nela5 said...

ja tez przebieram z niecierpliwością na ciąg dalszy, póki co zachwycam się tymi notesami


i ogromne gratulacje, oby więcej takich osiągnięć było jak najszybciej bo, że będą nie ma wątpliwości ;-))))

Anna-Maria said...

ha! boskie! kocham te twoje kolory - ja bym z tego brudny ulepek zrobiła a ty! mistrzynią mą jesteś! no i gratuluję Design Teamu!

E said...

iii! dobra robota.

Olga Heldwein said...

gratulacje z okazji wielkiego kroku na wielkim polu oby ich jak najewiecej

obie prace przecudne

Unknown said...

gratulacje :*
i pokazuj swoje kalendarzowe cudo wypasione ;P

AgnieszkaAnna said...

o popadnę przy Tobie w głęboką depresję... jak nic...

Marsza said...

Gratulacje!!! Notesy śliczne i lekkie jak Alpejskie mleczko.

Carol Q said...

fabulous Finn - they are stunning.

Nowalinka said...

Ojoj, dzieje sie dzieje, gratuluje zdolniacho, należy Ci sie, żeby w końcu ktos Cie docenił :)
Notesiory świetne!!!
Dajesz radę! :*

OriBella said...

Gratulacje!!!!!!!!Tyle się u Ciebie dzieje:) Powodzenia w realizacji planów i niewyczerpanych pomysłów i energii wiecznej:))) do ich realizacji. Uwielbiam tu zaglądać:)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Cudeńka :)
Gratuluję!!!

coco.nut said...

Gratulacje!!!

no i prace świetne oczywiście!!!

Anonymous said...

Doszlas do absolutnej perfekcji we wszystkim co robisz. Talent masz nieziemski. Brawo.

Anonymous said...

jako wielbicielka Twoich prac baaaardzo się cieszę, że tak dobrze się u Ciebie dzieje :)
i trzymam kciuki, żeby power trwał i trwał :)

rosaliaa said...

przepiękne!!!
a u mnie na blogu niespodzianka ... pozdrawiam

Barb said...

Amazing - love the colors!

ola smith said...

Ja też serdecznie gratuluję wejścia do teamu na Simon...! Fantastyczne prace!

Rydia said...

Śliczności
gratuluję teamu SSS :*

pasiakowa said...

Uaa! Widziałam właśnie u Simona na blogu! Notes jest świetny!
Tez zastanawiałam się nad tymi stempelkami -hehe.. ale wygrały kwiatki ostatecznie ;)

Fajnie, że jest nas tam więcej w Teamie :D

swietlicowo said...

przyłączam się do gratulacji!
i wzdycham do tych cudnych okładek!

Jamie Pyles said...

Beautiful!

MadeByKhand said...

Hej. Natrafiłan na blog szukająć natchnienia.Piękne te notatniki...poruszyły mnie...Nigdy tego nie próbowałam... Może mogłabym prosić o podzielenie się techniką? jakieś wskazówki???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...