Monday 19 January 2009

Kraina bieli i magnesiki - A land of white and magnets :)

Po pierwsze - i jakże ważne - z wielką radością powiadamiam, że na Craftowie jest konkurs na scrap zimowy: "W krainie bieli" - do wygrania jest wcale niemała nagroda fundowana przez ScrapArt, więc jest o co powalczyć :)
Są i papierki, są i naklejki i troszkę scrapowych przydaśków i kwiatki Prima - nic tylko scrapowac i wygrywać! Czekamy na zgłoszenia - szczegóły oczywiście na blogu Craftowo :)
There's a brand new challenge on Craftowo blog - the topic is" In the land of white" Maybe you want to join?


A co poza tym?
Dawno nie było u mnie magnesów.
No to są - obydwa na bazach z korkowych podkładek, ozdabiane w stylu lekko grunge - czyli ciemno, mechato, metalowo :) Tak lubię:)
And what next? I've made some new magnets - all a bit grunge, shabby, furry, dark and metal - just like I like :) Enjoy!

magnes love

magnes fiolet

Materiały:
Glimmer mist (połyskujące mgiełki), grungeboard, tusze Distress, koronki, falbanki, kwiaty Prima, embossing na ciepło, Rub-on, dew drops, ćwieki, nity, koraliki i szklane oczka, włóczka, resztka papierka.
Ingridience: Glimmer mists, Dew drops, grungeboard, Distress inks, laces, ribbons, wool, Prima flowers, hot embossing, rub-on, eyelets, brads, little gems a bit of paper.
Wielkie ściski :*

11 comments:

rudlis said...

Podoba mi się połączenie koronek, falbanek z elementami metalowymi :)
No, i te kolorki super!

Marsza said...

Magnesiki takie Walentynkowe już tak????
Co trzeba zrobić by zostać Twoją Walentynką? (myśliciel)

finnabair said...

bo koronki i stare nakrętki pięknie idą w parze..(tu się rozmarzyła...);*

gulka said...

fajne zakochane magnesiory :)

rosaliaa said...

och ta rdza mnie powaliła!!! genialne

k_maja said...

no... noooo...... bardzo mi się widzą, kochana :*

SentiMenti said...

Wow, świetne są, takie staro-nowe, a takie rzeczy lubię najbardziej, jeszcze nigdy nie robiłam magnesików i jak tak patrzę na Twoje to aż chce mi się spróbować

Drycha said...

nanana i błyszczy, i migocze, i metalowo-rdzawo jest :D to, co Dryszka lubi xD
zabieraj się za nowe, chcę popatrzeć na więcej :>

AgnieszkaAnna said...

ślicznościowe, ten drugi dla mi? no przecież mnie kochasz :D

Anonymous said...

Oj, ja też bym chętnie przygarnęła...(rozmarzenie...)Piękne! Jak zwykle w Twoim wydaniu!

Nowalinka said...

Ale wypasione magnesiory :)
Oba piekne, ale ten drugi mnie zauroczył, serducho zmagnetyzowało :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...