Saturday 3 January 2009

Ender - industrial :)

Dawno nie zbudowałam już żadnego "mechanizmu", więc nie dziwota, że ciągnęło mnie w stronę żelastwa i to bardzo :)

Święta - chwila wytchnienia - więc wzięłam na tapetę swojego Jędrka...i wyładowałam nieco swoje frustracje związane z jego przesadnym (moim zdaniem) grywaniem w jedną konkretną grę komputerową, której tutaj reklamować nie będę z czystej przekory - to zresztą już staroć.
Klimat do jakiego dążyłam, to oczywiście lekkie SF z wyraźnym ukłonem w stronę cyberpunku - dla mniej rozeznanych w sprawie może najbliższe będzie skojarzenie Matriksowe, choć w kolorystyce starałam się raczej skierować w stronę stylistyki samej gry.... jak wyszło - oceńcie sami - ja składając tego "cyberscrapa" miałam oczywiscie wiele zabawy a przy tym świadomość delikatnego wbijania szpileczki w ego mojego męża:)

Industrial layout again - after so long brake - it is dedicated epecially to my husband, who plays too much computer games I think :) - so making this "cyberscrap" was a kind of therapy for me nad a little bug for him:) The idea is conected with SF and cyberpunk stream - for those who don't read such strange books the best conotation will be probablu the Matrix trilogy. The title is taken from one of Orson Scott Card books - the main character - Ender was a little child when whe was thaught how to fight against alien forces by very sophisticated computer games and simulators. The Real name of Ender was Andrew - the same as my husband's :) By the way - the book is great:)



Tytuł?
Nie wiem ile osób kojarzy prozę Orsona Scotta Carda - ale w telegraficznym skrócie - Ender (a właściwie Andrew) to postać z cyklu powieściowego SF - już jako dziecko szkolony w sztuce wojennej przy pomocy miedzy innymi gier - symulatorów okazał się być taktycznym geniuszem nie pozbawionym przy tym jednak empatii, rozsądku i umiejętności zjednywania sobie ludzi. Zbieżność imienia i zarazem zamiłowanie do gier wyzwoliły u mnie ten ciąg skojarzeń - swoją drogą książki polecam nie tylko miłośnikom gatunku:)
Duża wersja zdjecia - bigger photo >> click

Materiały: Papier Basic Grey Vagabond, tusze alkoholowe na ofertówce, części komputerowe i zegarkowe, żaróweczka, sznurki papierowe, grungeboard, kształtki akrylowe Elements, kolorowe kuleczki w żelu, dew drops oraz oczywiście ćwieki i zszywki w dużej ilości.
Materials: BG Vagabond paper, Adirondack Alcohol inks, grungeboard, TH elements, some old clock and computer's pieces, a little light bulb, some strings, dew drops and pearl gelly decorations - and a lot of brads and staples.

Elementy:

:*


36 comments:

minimysz said...

Świetny scrap! Bardzo komputerowy :)

AgnieszkaAnna said...

kapitalny! to podłączenie Jędrka do różnych "urządzeń" jest świetne

agnieszka said...

jesteś FANTASTYCZNA...... nawet nie wiem co napisać...oniemiałam
O.o i żałuję tylko ze nie mogę "zmacać" go na żywo....tralala skrap oczywiście (żeby nie było niedomówień)

Barbarella said...

Szacun!

Nela5 said...

o kurcze.. !!! super !!!
mam nadzieję, że to tylko na scrapach taki zmodyfikowany Jędrek, w realu pozostał bez zmian ;-)

Drycha said...

Finn!!
weź ten scrap kiedyś zabierz na spotkanie... tak do zmacania... o.o

Tores- said...

Tytuł budzi jednoznaczne skojarzenia z właściwą książką :) A skrap jest genialny, świetnie to uchwyciłaś i wymyśliłaś to "podłączanie" :)

Anonymous said...

rewelacyjny! ależ Ty masz fantastyczne wyobrażenia, i do tego potrafisz je tak "przescrapować" :)

chwilka

Zielona said...

jesteś mistrzynią w tym co robisz!!!

Magda Łuczak Art said...

genialne podejście do sprawy maniakalnego wielbiciela pewnej gry komputerowej :)
ale co się dziwić, nie mogłoby być inaczej!

cwasia said...

Zatkało mnie! Fenomenalny pomysł i kapitalna realizacja! BRAWO!

Anonymous said...

O w mordę jeża - z..sty jest i kropka !!!!

Yovi said...

o kurcze ale pojechany scrap!!!!!
Mechaniczny do bolu!
Jestem w szoku- swietnie wykorzystane elektryczne? elementy!!

ulkasan said...

bardzo ciekawy scrap

Nowalinka said...

Zajebiaszczy!!!
Mój mąz to by sie chyba z leksza obraził jakbym mu metalową płytkę zamontowała w główce i kabelki podłączyła :))
A to oko szklane, wszystkowidzace swietne jest :)
Ogólnie całośc robi WIELKIE wrażenie, zdolniacho Ty :*

tymonsyl said...

Rewelacja! Rozumiem cię doskonale, mam pod swoim dachem takiego samego gracza!

Jowita said...

Fantastyczny scrap, jestem pod ogromnym wrazeniem

Unknown said...

ooooooooo, bardzo mi się kojarzy z różnymi matrixami, frankensteinową maszynerią i "evolution" pearl jam'u - SUPER, taki powrót do korzeni, hehe!

Anitasienudzi2 said...

wg mnie tworzysz historię...dla mnie jesteś elementem historycznej trójcy...nawet nie wiem co powiedzieć.jest oszałamiający

UHK Gallery said...

ZAJEBOSKI JEST!!!!!!!!!!!!!!!

8o

UHK Gallery said...

Aga ahahahahahahhahaha no juz sie nie tłumacz hahahahahahahahah

Katharinka // Kasia Grzegorzewska said...

Fantastyczny scrap!!!

Carol Q said...

that's brilliant Finn. you are so clever with metal!

Anonymous said...

Fajny!
Ten "mózg" na wierzchu jest the best.

Anna-Maria said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jesteś doskonała! :) fantastyczny! a te kuleczki w turkusach, zieleniach, czerwieniach! Boże jakie to robi wrażenie! niesamowite1 ja tez takie kuleczki chcę skąd mogę mieć?
cudowny, kolorystynie bardzo Twój i w ogóle, jestem OczarOwanA :)))

od razu też napisze że poprzedni scrpa motylowy powalił mnie na kolana ale jakoś nie miałam czasu na kometarz, jesteś wielka, a poczatek roku zaowocował niezxiemską formą scrapową! więcej, więcej Finn, blagam!

finnabair said...

:*
dzięki bardzo za wszystkie jakże budujące komentarze :) ciesze się ze moje rojenia z pozytywnym odzewem się spotykają - bo czasem sama wątpię w to co widzę.
Kuleczki są ze sklepu Nasze hobby - ale w wersji niewysyłkowej niestety.

gulka said...

brak słów.. widzę że rozmontowałaś kawałek płyty głównej :) czad :)

Rae said...

O jaaaaaa... Finn! Akurat tak się składa, że jakiś czas temu 'przypomniałam sobie' całego Carda po kolei i o ile dobrze pamietam co mówiłaś kiedyś, to grę Jędrkową też kojarzę...
Ale ten scrap, no ten scrap! Niech on sobie gra, jak Ty takie rzeczy tworzysz!

rosaliaa said...

rewelacja!!! kolory, detale, pomijając już sam pomysł.
u ciebie zawsze wieje sztuką, masz bardzo nowatorskie i odkrywcze podejście do tematu... pomysł kapitalny!!!!!!

jaśminowasia said...

bosssskiiii

Norunn said...

what an amazing LO! your embellisments are soo genious! :D

Olga Heldwein said...

finn .swietnie wyszło !!1
nei czułaś sie troche jak dr frankensztajn tworzac tego cyber ludzia? :D
Mój ślubny jak przycioł twojego scrapa mi przez ramie zarzadał ze ja mam jego zdjeciami sie zając i ładnei zrobic :D

elfik said...

Widzialas ile masz wpisow. To samo za siebie mowi. Ja tylko tak skromnie powiem, ze jestem pod ogromnym wrazniem. Skrap jest poprostu genialny. Talent masz nieziemski.

Karola Witczak said...

Ania, kompletnie nie mam pojęcia jak Ty to robisz! :D Za to mam pojęcie potęgi Twego talentu wszechstronnego :D

Filka said...

kabelki mnie rozwaliły :O

Julie Allain said...

Outstanding Creation!!!!

You are so talented!!

Thanks for joining in with the ongoing recycling challenge on Arty Girlz

Julie x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...