Monday 26 January 2009

Black&White - magnesy:)

Przerzuciłam wszystkie swoje zapasy, zmolestowałam koleżankę z pracy i zdobyłam jeszcze 2 podkładki, które szybko zamieniły się w magnesiki lodówkowe - na pierwszy ogień poszła biel (to pozostałości po szoku artystycznym, jaki zafundowała mi Ania z Poddasza). Białe kwiaty ubrane w falbanki, gazę i koraliki - a jako tło wyembossingowane stemple Simon Says Stamp - zestaw "Dream". Z rozpędu zgłoszę ten magnesik na wyzwanie na ArtyGirlz, a co... moze się poszczęści :)
I created this magnet under big impression of Ania z Poddasza's last work - I took white flowers, mixed with ribbons, gase, acrylic dots and transparent gems - and here it is! The background is Simon Says Stamp "Dream" stamps set - embossed with white powder. It's also my entry for this weeks ArtyGirlz Challenge. Maybe I'll be lucky ;)

White magnet 2
a tak jest od frontu:
White Magnet

A teraz drugi - dla równowagi - Czarny.
Stara książka w połączeniu z koronką, kwiatami i sprejem kawowym dała takie oto rezultaty.... no oczywiscie nie mogłos ię obyć bez odrobiny metalu - stąd nity i ćwieki :)
Heres another one - for balance - old papers mixed with laces, flowers nad coffee spray gave such an effect :) I just had to put something metal on it - so there are brads and big eyelets:)
Black magnet 2
i tradycyjnie front:
Black magnet

Ach i jeszcze jedno!
Dziś na Craftowie pojawiła się dziś nowa notka - wyniki konkursu fotograficznego oraz portret znanej chyba wszystkim Eight - serdecznie zapraszam, jest co poczytać :)

16 comments:

Juunka said...

Czarny... Jest... Po prostu... Boski!!!

Julie Allain said...

Both of your creations are STUNNING!!

Thanks for joining in with another Arty Girlz challenge

Julie x

Zielona said...

Cudownie!!! Ale najbardziej zachwycił mnie czarny ;)

Anitasienudzi2 said...

boskie! stawiam na biały :)

gulka said...

biały biały :)

minimysz said...

Zdecydowanie czarny :)

moniq75k said...

Czarny, czarny, czarny !!!!!!

Carol Q said...

more gorgeous creations. love those white flowers, they are so rich to look at!

Unknown said...

biały to nie moja bajka :P
stawiam na czarnego konia, owcę lubcotamchcesz :*

karikara said...

widzę że tu głosowanko, biały, biały, też mi chodzi po głowie to pewnie z braku sniegu:(

Jamie Pyles said...

Awesome! Love it!

Costa said...

o zgrozo.. komp mi nawala i fotki tylko w poowie sie otwierają.. no może i lepiej dla Młłaaa bo juz same te połówki przyprawiają mnie o ciary.. to co udało sie zobaczyć zachwyciło.. podejrzewam że reszta jest równie cudna ;*

MOLLIK said...

cudowne magnesy! szczególnie czarny mi się podoba :)

Nowalinka said...

Ojej, znowu czarujesz, zdecydowanie jestes zbyt zdolna :)
Czadowe te magnesy!
Ha! A ja ostatnio w knajpie wzgardziłam okrągłymi podkładkami...następnym razem bede pamietać o Tobie :)

mamuta said...

Biały, biały, biały ...
Mroki mnie nie podniecają ...
Ale biały ...

Lela i Moonah said...

Wspaniałe prace. Podziwiam wykonanie i niezwykła różnorodność koncepcyjną!

http://agnieszkababulewicz.blox.pl/html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...