Friday 10 October 2008

Trochę decu - country style...

Dawno nie robiłam nic w decu, a przecież od tego zaczęła sie moja przygoda z craftowaniem... wiem, że moje wytwory nieco odbiegają od klasycznych "spękanych róż na postarzanym, błyszczącym pudełku" ale to ewidentnie nie moje klimaty. Trudno.
Czasem tworzę coś z myślą o dzieciach i tak powstają serie - miśki, wróżki... a ostatnio country ;)
A co! O taki wieszaczek na przykład... z owieczką...


Oczywiście do kompletu musiał powstać kuferek na wspomnienia - tym razem prawdziwe, duże pudlisko - 40x30xok 15 xm. Tło domalowałam farbkami akrylowymi, dziewczynka i zwierzaki to papier. Na to oczywiście odpowiednia ilość lakieru wodnego.
I aby domknąć całość - chustecznik. Cały bejcowany z elementami country oczywiście.
Więcej grzechów nie pamiętam... komplet wrzucam do galerii Miniart - może znajdzie sie jakiś młodociany miłośnik wiejskich klimatów ;)

I've started my crafting about two years ago - with decoupage projects. I still do some projects from time to time - and here are my latest "country" designs, meant for childrens' rooms or someone loving country climates. I used decoupage paper with animals, hoses and girls and painted the background with acrylic paints.

16 comments:

UHK Gallery said...

super! zdecydowanie wole od róz na spekanym hahahaahhaah

Anonymous said...

hihi w moich pierwszych decu-zakupach znalazł się właśnie papier country girl :D
na szczęście minie trochę czasu, zanim się za niego odważę zabrać, bo jeszcze bym Cię znów nieświadomie zmałpowała ;)
a tak serio - na jutro planuję swoje pierwsze kroki w decu, więc trzymaj kciuki :)
komplet cudowny :D

Anna-Maria said...

o mój Bosze........ :) ten wieszaczek i pudelko z owcami sa boskie!! szególnie wieszak... oj zakochałam sie od pierwszego... zobacznia? :)
chce taki mieć - też tochę zajmowalam się decu, ale dawno nic.... aaaaaaaaa taki wieszak chce mój Jaś :)

Zielona said...

Wieszaczek zdecydowanie wygrywa w pojedynku :D Cudnie!!

Anonymous said...

Ze mnie to taka totalna Decu-Noga. Tym bardziej rozpływam się w zachwytach, jak widzę takie cosie cudniaste. Wieszaczek absolutnie faworkiem moim :)

Nowalinka said...

Czaderski zestawik Country :)
Gęba mi się od razu uśmiechnęła, zwłaszcza na widok tego rozkosznego pudła z dziewczynką :))

Costa said...

Nooo ciekawa jestem czym Ty mnie jeszcze zaskoczysz ;D piekny komplecik i ja przyłącze sie do Uhk'a wole to niz róze ... no a taki z rózami to juz wogóle błłeee są ;D

Anonymous said...

ciekawy blog! pozdrawiam i życzę udanego weekendu ;)

pasiakowa said...

Wieszaczek jest obłędny!
Wogóle podziwiam Cię za to niestandardowo piękne decu :)

HomeScrapHome said...

czsem mam wrażenie, że dla wielu decu było drzwiami do scrapowego światka :) a wydostali się głównie Ci, którym właśnie te spękania i róże nie wystarczały :D

Bardzo fajne "drobiazgi"!

Anonymous said...

Piękne to!
Lubie takie decu bardzo. W ogóle wygląda jak malowane, nie widzę w ogóle, gdzie motyw, gdzie domalowanka.

fgjdtj said...

Urocze!!!!! Uwielbiam styl [kantry] :D

albumyslubne said...

czyżbym się znów jako Tomasz wpisała ? ;)

k_maja said...

hahaha, a ja już się zjarałam, że u finn facet się wypowiedział w kwestii decu ;)

świetny komplecik :)

rudlis said...

Podziwiam wszystkie decoupage'ujące dziewczyny :)))
Ja to nie mam do tego cierpliwości ;(
A Twoje prace są naprawdę śliczne:*

Kamila said...

świetne te wsiowe klimaty :) bardzo sympatyczne decou :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...